Wysoka jakość
Darmowa dostawa od 39€
Szybka wysyłka

Zwroty

Jak mogę zwrócić przedmiot i ile to kosztuje?

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami, a otrzymasz wiadomość e-mail z dodatkowymi instrukcjami. Jeśli zwracasz przedmiot w standardowym okresie zwrotu, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki. Jeśli wystąpi usterka, wada produktu lub inny podobny problem ze zwrotem produktu, zapłacimy za wysyłkę. Zwroty podlegają opłacie w wysokości 15.95 €, która zostanie odjęta od ceny.

Czy mogę wymienić produkt?

Niestety nie jesteśmy w stanie zapewnić wymiany zrealizowanych zamówień. Możesz jednak zwrócić przedmiot w podanym okresie zwrotu, a następnie wymienić zamówienie na żądany przedmiot.

Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą wadliwego lub zesputego produktu?

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z produktem, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji, a my dołożymy wszelkich starań, aby je rozwiązać. Pamiętaj, aby w przypadku reklamacji zawsze podawać w zamówieniu swój numer zamówienia, numer artykułui nazwę klienta. Zachęcamy też do zrobienia zdjęcia przedmiotu, ponieważ pomoże nam to szybciej rozwiązać problem.

Jak przetwarzane są zwroty?

Wszystkie zwroty dokonywane są za pośrednictwem naszego dostawcy płatności, Klarna. Jeśli opłaciłeś zamówienie bezpośrednio, np. kartą kredytową, pieniądze powinny zostać zwrócone przy użyciu tej samej metody płatności.

Czy mogę wycofać moje zamówienie? Jaki jest okres zwrotu?

Jako klient masz prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni. Ponadto Hambedo AB oferuje otwarty okres zakupu wynoszący 30 dni. W tym okresie masz prawo i możliwość sprawdzenia przedmiotu przed jego zwróceniem. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zapoznaj się z naszymi warunkami zakupu.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Nie możesz znaleźc swojego pytania? Skontaktuj się z nami a my Ci pomożemy!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wysoka jakość papieru i ramek
Darmowa dostawa dla wszystkich zakupów powyżej 39 €
Wyjątkowi artyści z całego świata
100% bezpieczna płatność Bezpieczna płatność z Klarna