❤ WYPRZEDAŻ BLACK FRIDAY – PLAKATY 40% TANIEJ!
(ważne do 30 listopad)

Zasady i warunki

1. Zakupy

Podczas składania zamówienia umowa na ten zakup jest zawierana tylko wtedy, gdy Hambedo potwierdzi zamówienie e-mailem z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest generowane automatycznie przez bazę danych Hambedo bez ręcznego przeglądu. W przypadku błędu, takiego jak (ale nie ograniczając się do) ceny, czasu dostawy itp.,
zastrzega sobie prawo do skorygowania tego po fakcie.

Musisz mieć przynajmniej 18 lat, żeby złożyć zamówienie na naszą stronę.

Hambedo zastrzega sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów drukowania. Wszystkie informacje o obrazie muszą być postrzegane jako przykładowe ilustracje; produkty nie mają gwarancji, że mają taki sam dokładny wygląd i stan jak przykładowy obraz.

2. Cena

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT w wysokości 25%. Po potwierdzeniu zamówienia ceny mogą być zmieniane tylko w okolicznościach pozostających poza kontrolą Hambedo, takich jak (ale nie ograniczając się do) istotnych zmian cen towarów, zmian walutowych lub zmian w PODATKU VAT.

3. Dostawy — czas dostawy

Dostawa jest bezpłatna dla zamówień większych niż 199 SEK. W przypadku innych zamówień dostawa wynosi 49 SEK.

Dostawy są wysyłane za pośrednictwem DHL lub poczty. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2–5 dni roboczych.

Ryzyko transportu:
Ponosimy odpowiedzialność za ryzyko związane z przesyłką podczas transportu, tj. Użytkownik przyjmuje na siebie ryzyko wszelkich przesyłek zwrotnych do nas.

Nierozwiązane odry:
Jeśli nie zgościsz paczki, zastrzegamy sobie prawo do naliczyć opłatę w wysokości do 200 SEK za nasze koszty wysyłki i dostawy.

4. Opcje płatności

Hambedo podaje wszystkie ceny z VAT. Obowiązują opłaty za wysyłkę. Podczas składania zamówienia nie będą doliczane żadne inne podatki ani opłaty.

Wszystkie płatności i zwroty są dokonywane za pośrednictwem naszego dostawcy płatności, Klarna.

Zwroty zostaną dokonane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania i zatwierdzenia twojego wniosku o zwrot.

Wszystkie fałszywe lub fałszywe rozkazy zostaną zgłoszone na policję; dostarczymy wszystkie istotne informacje, takie jak numery IP i inne istotne szczegóły.

We współpracy z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja, oferujemy następujące metody płatności. Płatność należy uregulować w Klarnie.

  • Płatność w [14] dniach: Okres płatności wynosi 14 dni od wysyłki towaru lub biletów/ daty dostępności usługi. Pełne warunki dla rynków, na których ta metoda płatności jest dostępna, znajdziesz tutaj:  Wielka Brytania Niemcy Szwecja Norwegia Dania Finlandia Austria Szwajcaria Niderlandy .
  • Finansowanie: Dzięki usłudze finansowania od Klarna możesz zapłacić za zakup w elastycznych lub stałych miesięcznych ratach zgodnie z warunkami podanymi w kasie. Rata jest wymagalna na koniec każdego miesiąca po złożeniu oddzielnej faktury miesięcznej przez Klarna. Więcej informacji na temat Slice It, w tym warunki i standardowe europejskie informacje o kredycie konsumenckim, można znaleźć tutaj dla rynków, na których ta metoda płatności jest dostępna:  Austria Wielka Brytania Niemcy Szwecja Norwegia Dania Finlandia .
  • Bezpośredni przelew bankowy: Dostępny w Niemczech, Austrii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Holandii. Twoje konto zostanie obciążone bezpośrednio po zleceniu zamówienia.
  • Polecenie zapłaty: Twoje konto zostanie obciążone po wysyłce towarów lub biletów/ data dostępności usługi lub w przypadku subskrypcji zgodnie z przekazanymi terminami. Użytkownik zostanie powiadomiony o dacie(-ach) e-mailem.
  • Płatności kartą: Dostępne w Szwecji, Niemczech i Austrii. Kwota zostanie zarezerwowana na karcie i zostanie pobrana po wysyłce towaru lub biletów/ data dostępności usługi. W przypadku subskrypcji kwota zostanie pobrana zgodnie z przekazanymi terminami.

    Metody płatności Płatności w [14] dniach, Slice It i polecenie zapłaty są dostępne tylko w przypadku pozytywnej oceny kredytowej. W tym celu, podczas procesu składania zamówienia i obsługi zakupu, przekazujemy Twoje dane na adres i kontrolę kredytową do Klarny. Możemy zaoferować Ci tylko dostępne metody płatności na podstawie wyniku kontroli kredytowej.

    Ogólne informacje na temat Klarny i warunków użytkownika w podziale na kraje można znaleźć na stronie klarna.com. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych i zgodnie z informacjami zawartymi w oświadczeniu o ochronie prywatności Klarnas.

  • 5. Prawo odstąpienia od umowy i otwartego zakupu przez 30 dni

    Przy zakupie towarów od Hambedo AB, klienci są uprawnieni do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy (prawo do zwrotu towaru lub anulowania umowy kupna) zgodnie ze wszystkimi odpowiednimi przepisami, takimi jak (2005:59) Szwedzka ustawa o umowach na odległość (Distansavtalslagen) lub inne obowiązujące przepisy. Oznacza to, że masz prawo do anulowania zakupu, wysyłając wiadomość do Hambedo AB za pośrednictwem zatwierdzonych kanałów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu (ten 14-dniowy okres jest terminem wykonania prawa do odstąpienia od umowy).

    Ponadto Hambedo AB oferuje otwarty okres zakupu wynoszący 30 dni.

    Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, skontaktuj się z Hambedo AB. Najprostszym sposobem na skontaktowanie się z Hambedo AB jest strona "Twoje konto" na stronie internetowej Hambedo AB. Na tej stronie można utworzyć sprawę i uzyskać numer zwrotny. Celem numeru zwrotu jest ułatwienie identyfikacji i
    administracji publicznej w celu zwrotu. Można również powiadomić Hambedo AB o zamiarze wycofania się z zakupu, wypełniając odpowiednie informacje od Szwedzkiej Agencji Konsumenckiej (Konsumentverket). Formularz ten należy następnie wysłać do Hambedo AB. Formularz można znaleźć tutaj:
    http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.
    Wyślij ten formularz do Hambedo AB za pośrednictwem adresu podanego pod nagłówkiem "Skontaktuj się z nami" poniżej.

    Podczas wykonywania prawa do odstąpienia od umowy wszystkie towary muszą zostać zwrócone do Hambedo AB w ciągu 14 dni od daty powiadomienia Hambedo AB o zamiarze skorzystania z tego prawa.

    Kwota zapłacona za towary, w tym pierwotny koszt wysyłki, zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od otrzymania przez Hambedo AB zawiadomienia o zamiarze wykonania prawa do odstąpienia od umowy, pod warunkiem że Hambedo AB otrzymał określony produkt w tym terminie lub że dostarczono jakiś dowód, że towary zostały prawidłowo wysłane. Zwrócone kwoty mogą być wydawane inną metodą niż pierwotnie użyta metoda płatności.

    Masz prawo do zbadania towarów w zakresie niezbędnym do określenia cech lub funkcjonalności tych towarów. Jednakże, może być zobowiązany do odszkodowania Hambedo AB za amortyzację towarów, że takie badanie pociąga za sobą. Taka rekompensata może być konieczna, jeżeli produkt został
    używane lub obsługiwane w większym stopniu niż było to konieczne do określenia jego właściwości lub funkcjonalności. Rekompensata ta może wynosić całkowitą cenę sprzedaży przedmiotu.

    6. Skargi

    Zgodnie ze szwedzką ustawą o sprzedaży konsumenckiej (Konsumentköplagen), ty jako klient masz prawo do wniesienia reklamacji przez okres trzech (3) lat od otrzymania towaru. Hambedo AB przestrzega szwedzkiej ustawy o sprzedaży konsumenckiej, a ponadto oferuje naszym klientom roczną gwarancję.

    Hambedo sprawdza każdą przesyłkę przed jej wysłaniem. W przypadku, gdy przedmiot jest nadal uszkodzony lub został nieprawidłowo wysłany po jego przybyciu, zobowiązujemy się do bezpłatnego usunięcia błędu.

    Wymienimy produkty, które okazały się nieprawidłowo wysłane lub uszkodzone.

    W przypadku ważnego zwrotu, Hambedo AB pokryje koszty wysyłki zwrotnej. Jeśli jednak zamówiłeś więcej towarów niż ten, który zwróciłeś, Hambedo nie ponosi odpowiedzialności za zwrot pełnego kosztu wysyłki.

    W przypadku sporu stosujemy się do zaleceń Szwedzkiej Krajowej Rady Do spraw Sporów Konsumenckich (Allmänna reklamationsnämnden ).

    7. Dane osobowe

    Hambedo AB będzie, w związku z zamówieniem klienta lub wizytą na stronie internetowej, przetwarzać dane osobowe zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami o ochronie danych i naszą polityką prywatności. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki prywatności / polityki danych osobowych, kliknij tutaj.

    8. Gwarancja

    Hambedo AB sprzedaje wszystkie produkty z roczną gwarancją. Gwarancja na produkt dotyczy usterek występujących w okresie gwarancyjnym. Certyfikat faktury/gwarancji jest, dla uproszczenia, tym samym dokumentem. Ten dokument zostanie wraz z przesyłką w ramach zamówienia. Prosimy o
    jest to wymagane w celu powołania się na gwarancję lub do wydania reklamacji.

    9. Opóźnienia w dostawie

    Jeśli pojawi się opóźnienie w związku z dostawą zamówienia, powiadomimy Cię o tym e-mailem. Klienci mają prawo do anulowania zakupów w przypadku opóźnień w dostawie. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoje zamówienie. Mogą jednak zajść okoliczności, które uniemożliwiają realizację zamówienia, na przykład gdy nasi dostawcy nie są w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań wobec nas. W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do zwolnienia się z wszelkiej rekompensaty dla klienta w związku z opóźnieniami w dostawie.

    10. Usprawiedliwiające naruszenia umowy (siła wyższa)

    Naruszenie umowy jest usprawiedliwione, jeżeli zdolność do wykonania umowy lub czynności w niej określonych jest utrudniona przez okoliczność pozostającą poza kontrolą strony działającej. Naruszenia te dotyczą działań, których strona nie mogła racjonalnie uwzględnić w sposób ogólny lub w czasie zawarcia umowy; odnosi się również do okoliczności, których konsekwencji nie można było racjonalnie uniknąć ani przezwyciężyć. Przykłady obejmują (ale nie ograniczają się do): aktów wojny, klęsk żywiołowych, strajków pracowniczych, wypadków drogowych, niepogody i pożaru.

    Jeżeli przeszkoda ma charakter jedynie tymczasowy, naruszenie umowy jest usprawiedliwione tak długo, jak jest to uzasadnione, biorąc pod uwagę konsekwencje przeszkody utrudniające stronie wypełnianie ich umów.

    Hambedo AB nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty z powodu opóźnień w dostawie.

    11. Adres i warunki umowy

    Hambedo AB
    Larsfridsvägen 9
    302 50 Halmstad
    Nr org: 559048-2633
    VAT: SE559048263301

    E-post: info@hambedo.com

    Wysoka jakość papieru i ramek
    Darmowa dostawa dla wszystkich zakupów powyżej 39 €
    Wyjątkowi artyści z całego świata
    100% bezpieczna płatność Bezpieczna płatność z Klarna