❤ WYPRZEDAŻ BLACK FRIDAY – PLAKATY 40% TANIEJ!
(ważne do 30 listopad)

Obsługa klienta

Często zadawane pytania

Jak długo zajmuje dostawa?

Zazwyczaj każde zamówienie złożone przed godziną 17:00 zostanie wysłane tego samego dnia. Standardowy czas dostawy wynosi 1–5 dni roboczych.

Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia

Po złożeniu zamówienia potwierdzenie zamówienia jest zawsze wysyłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Otrzymasz również potwierdzenie wysyłki, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane. Jeśli nie otrzymałeś e-maili z potwierdzeniem, sprawdź folder ze spamem. Jeśli nadal nie możesz nic znaleźć, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.

Jak mogę zwrócić przedmiot?

Aby zwrócić przedmiot, po prostu skontaktuj się z nami, a otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami. Jeśli zwracasz przedmiot w standardowym okresie zwrotu, jesteś odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę. W przypadku usterki lub wady produktu lub innych problemów związanych ze zwrotem produktu, zapłacimy za wysyłkę.

Śledzenie przesyłki

Prosze skontaktować się z nami przez, a my napiszemy numer potrzebny do śledzenia przesyłki.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami a my Ci pomożemy!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wysoka jakość papieru i ramek
Darmowa dostawa dla wszystkich zakupów powyżej 39 €
Wyjątkowi artyści z całego świata
100% bezpieczna płatność Bezpieczna płatność z Klarna